Březen 2008

Lara Croft Tomb Raider ANNIVERSARY EDITION

15. března 2008 v 15:27 | A*o*D |  Lara Croft Tomb Raider: Anniversary Edition
podííwejte se na to, podle mě by to mohla být oprawdu sqělá hra=@( co myslíte wy? hlasujte, popř. napište do komentú swúj názor

Tomb Raider

8. března 2008 v 12:24 | A*o*D |  Tomb Raider original
První TOMB RAIDER spatřil světlo světa v roce 1996. Jeho tvůrci - Core Design a EIDOS ho udělali na svou dobu opravdu pokrokově. Není to žádná akční střílečka, ale adventura, kterých v tu dobu bylo poskrovnu, a s ženskou hrdinkou v hlavní roli už vůbec ne. Grafika je trochu starodávná a objekty (včetně Lary, hlavně v některých videosekvencích) trochu špičaté, ale zakrátko si zvyknete a hra vás pohltí.

Co se týče Lařiných dovedností, zatím působí trochu neohrabaně. Kdo má zkušenosti s dalšími díly, asi mu budou chybět otočky ve vzduchu, ve vodě a sprintování. Také nemůžete do otvorů, které jsou menší než vy.

A pokud vás to začne nudit, můžete se trochu pokochat Lařinou obratností a jejími křivkami, když se postavíte před nějaký blok nebo se pověsíte na okraj, a zmáčknete Ctrl + Shift + dopředu - to je stojka. Po Alt + Shift + dopředu zase Lara udělá skok plavmo nebo šipku. Všechno si to můžete vyzkoušet v Lařině domě, kde vás bude (samozřejmě anglicky) navigovat. Začínáte v ložnici (všimněte si krásné postele…), odkud zamíříte rovnou do pokoje s hudebními nástroji (škoda, že si na ně nemůžem zabrnkat…) a s trampolínou, a odtamtud do haly, kde se vám omluví, že tam má nepořádek - na podlaze v přízemí leží spousta beden - alespoň si procvičíte lezení :). Sejdete dolů a za chvíli jste v tělocvičně, kde si můžete zkusit ty nejzákladnější Lařiny pohyby (je fakt, že jich zatím ještě moc není…) a odtamtud -šup do bazénu! Po vylezení na břeh Lara prohlásí, že si jde sundat to mokré oblečení (jakoby na to nebyla během hry zvyklá:)) a tím váš pohyb doma končí.

Ve hře naostro to ale budete mít těžší - číhá tam na vás spousta v pastí v podobě bodáků, valících se balvanů, ostrých kyvadel a ohně. Budete řešit různé záhady a hádanky a v tom vám nepomůžou ani zbraně. Pozor na propadající se podlahu, někdy se pod ní skrývá hnízdo bodáků. Během hry budete sbírat různé náboje, lékárničky, klíče a jiné předměty k odemykání, mačkat páky a posunovat kvádry (postavte se čelem k němu, zmáčkněte Ctrl a pak tlačte šipkou dopředu a nebo tahejte šipkou dozadu). V každém levelu je několik tajných míst, které byste měli navštívit. Vždy v nich najdete něco do výzbroje, lékárničku… A také na vás čeká spousta akce - zvířata všeho druhu a dva lidští protivníci - Larson s Pierrem. Kvůli tomu budete postupně nacházet tyto zbraně: magnumky, UZI a brokovnici. Pistole, které máte od začátku, mají nevyčerpatelné náboje.

Hra se odehrává také ve vodě. I pod vodou jsou různé páky, s jejichž pomocí někdy vypustíte celé bazény - a je síla se pak splést a skočit šipku do vypuštěné nádrže… Některé páky jsou časovými spínači a pokud si nepospíšíte, určené dveře se vám mohou zavřít třeba před nosem.

A o čem je příběh? Laru nacházíme s Larsonem v kavárně, ve které ji zkontaktuje Jacqueline Natla, majitelka firmy Natla Technologies (ale ve skutečnosti také jedna ze tří bývalých vládců ztracené Atlantidy) a zve ji do Peru - Lara bude mít peníze a dobrodružství a Natla Scion, tajemný Atlantský artefakt, jehož 3 kusy byly umístěny na 3 různých místech - jeden v hrobce Qualoupeca v Peru, druhý v hrobce Tihocana v Evropě a třetí ve Svatyni Scionu v Egyptě. Lara tedy souhlasí, ale potom, co najde první část, její archeologické srdce zahoří a chce ho jen pro sebe - dokonce se k Natle vloupá, aby si o něm mohla přečíst podrobnosti - zvlášť, když zjistí, že za ní Natla poslala Pierra s Larsonem, aby Scion zdarma získala a Lary se zbavila. To všechno se dozvíte z videosekvencí, kterými jsou některé levely prokládané. O dávné historii se dozvíte z Lařiných snů. Prozradíme vám, že se podíváte během 15 levelů do Peru, kde se setkáte s několika prehistorickými příšerami, které znáte z Jurského parku (ale v 1. Levelu budou vašimi nepřáteli akorát tak netopejři a vlčci), do Řecka, kterým vás bude až do konce provázet kámoš Pierre (párkrát na něj vystřelte a vždycky uteče - až na konečnou přestřelku, kde si to vynahradíte), lvi a spousta goril - co se týče Midasova paláce, pokud se chcete podívat, jak by vypadala zlatá socha Lary v životní velikosti, klidně si stoupněte na jeho ruku, i Lara se bude divit, co se to s ní děje… Pak se podíváte do Egypta, kde se pobijete s mumiemi, seberete třetí kus Scionu, zastřelíte nebohého Larsona, střetnete se s potvorou Natlou a jejími kumpány (je vidět, že má slabost pro kovboje) a pak, obraní o všechny zbraně i ty tři kusy Scionu, zamíříte do Dolů společnosti Natla. Konečný boj se odehraje ve Velké pyramidě, v tom posledním, co zbylo z bájné Atlantidy. Natla Laru vyruší ze slastného spánku, ve kterém zjistila, jak to vlastně kdysi doopravdy s Natlou bylo - že byla spolu s Qualoupecem a Tihocanem (zmocněná) vládkyně nyní ztracené Atlantidy, a protože využila sílu Scionu pro vlastní bezohledné účely, zavřeli ji do jakéhosi ledového válce. Natla je těsně před svým zmrazením proklela, stejně jako Atlantidu… Než se Lara vzpamatuje, má u sebe Natlu, která jí vypráví o svých nových genetických objevech, že vytvořila svou vlastní podobu života, s něčím jako hormonovou výživou. Na stěně je obrovské vejce a celý komplex, načervenalé barvy a plný lávy, je vlastně jedno obrovské tělo, střídavě se stahující a pulsující jako něco živého. Z vejce se má vylíhnout obrovský mutant. Lara tomu chce zabránit, vytáhne proto pistoli… Natla po ní skočí a už se škvaří v lávě, kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá - zatímco andílek :) Lara se chytila protější plošiny a vytáhla se nahoru, zrovna když skončilo odpočítávání do vylíhnutí mutanta. A teď nastává nejsložitější boj, s obrovským monstrem, kterému nedělá problém vás pěstí zamáčknout nebo chytit pod krkem a rozbít jako chrastítko. Před koncem hry se ještě jednou porvete se svou protivnicí, ovšem v létající, zmutované podobě… ale co je to proti předcházejícímu boji! A tak se Lara dostává ven ze sopky, Velké pyramidy, a ujíždí Natlinou loďkou domů, se Scionem v kapse a radostí z vlastního úspěchu v srdci.

Co říct na závěr? Že ač je TR1 na nynější dobu možná příliš zastarale udělaný, má v sobě to kouzlo prvních dílů, a tak by ho měl každý správný tombraiderovec určitě dohrát.
zdroj: kronika Tom Raider

Despot Lara

7. března 2008 v 19:44 | A*o*D |  Lara Croft Tomb Raider: Legend
Múžete mít swojí Laru i když nehrajete!!! a to se wyplatí takže stahujte
-----------------------------------) Lara (--------------------------------------
... je strasně roztomilá a někdy upowíídaná=@)

2000 náwštěw

7. března 2008 v 18:50 | A*o*D
Jééééé už tu bylo tolik lidíí to je supééér choď te i nadáále je super že se wám múj blog líbí =@)

Tomb Raider V: Chronicles

7. března 2008 v 18:00 | A*o*D |  Tomb Raider V Chronicles
Lara Croft zmizela v troskách pyramidy v Egyptě a zanechala po sobě své smutné přátele (atmosféra Lařina bleskem osvětleného pomníku v deštivém večeru by rozesmutnila každého) - svého sluhu Winstona, modrookého francouzského přítele Charlese Kanea a rodinného přítele, irského kněze, Otce Patricka Dunstana. Ti se sejdou ve starém sídle Croftů, vzpomínají na Lařina minulá dobrodružství a připomínají si čtyři z nich. Takže máte v počítači čtyři série levelů, prokládané videoscénkami, každý v jiném prostředí, v jiné době a v jiných situacích.

Na začátku si Charles Kane prohlíží Lařin Kámen mudrců, a Winston mu vypráví příběh o tom, jak ho získala. Začalo to v Římě, kde Lara seděla v opeře a vychutnávala si Figarovu svatbu. Vtom se ale do jejího lože přimotal lehce podnapilý kámoš Larson (kterého známe z TR1 - no v tom svátečním obleku vypadá opravdu chutně :)) ), jelikož měli uzavřít jakýsi obchod - jedná se o Merkurův kámen - ale pak se ukáže, že ji spíš Larson chce s Pierrem okrást. Lara si to nenechá samozřejmě líbit - a tak už se o chvíli později houpá na oponě s Merkurovým kamenem za podvazkem. Diváci nadšeně uvítají nečekané zpestření kulturního programu a už se na ni sypou červené růže. Larson s Pierrem však nesdílejí ani z poloviny jejich nadšení a začnou na Laru střílet. Ta tedy vyběhne ven, ukradne poslíčkovi motorku, ti dva cvoci zase taxík a už se honí po římských uličkách. Poté, co se Lara s motorkou prosmýkla pod brankou a taxík se do ní zarazil, odchází a začínáme hrát.

Lara má stejnou image jako ve čtvrtém pokračování, (kam asi dala ty krásné červené šaty? Asi s touto variantou předem počítala…). Kousek od vás, někde vlevo, je "Zákulisí opery", což je tréninková část, ve které si můžete procvičit Lařiny dovednosti, ze kterých můžeme vyjmenovat například chůzi po laně, přemety na hrazdě, vystřelovací kotvu - ale to až později. Za chvíli budete potřebovat jen chůzi po laně. Vždy, když Lara bude ztrácet rovnováhu a naklánět se na stranu, musíte zmáčknout šipku na druhou stranu. Nezapomínejte na tajné předměty - v každém levelu je několik zlatých růží, které byste měli najít.

Celý level je poměrně jednoduchý, je trochu podobný na TR1, akční zrovna není, jen na vás občas skočí nějaký ten pes a vyletí na vás roj nezničitelných vos. Level se točí kolem brány, do které musíte vložit několik kamenů se jmény Římských bohů (nebo chcete-li, planet). Nad bránou čouhají tři dračí hlavy - díky nim přijde ubohý Larson o život (i když - v TR1 jsme si taky mysleli, že je po něm, a hele - je tu zas :)) Snad to taky přežije). Později podobně skončí Pierre - kvůli vlastní naivity, ale když se to tak vezme, taky kvůli své dobrotě. Skončí v propasti… No co, jeho chyba :| . Ještě se podíváme do Kolosea a na konci tohoto levelu nacházíme onen slavný Kámen mudrců.

A jsme zase u krbu v Croftovic sídle. Následující část se podobá TR2 a odehrává se v zimě, těsně před svátky. Lara je oblečená do arktických maskáčových kalhot a bundy a má na hlavě černou čepičku. Příběh vypráví Charles Kane a tentokrát jde o artefakt Spár osudu, který leží na dně oceánu v potopené německé ponorce, artefakt, který může armádu udělat nepřemožitelnou. Lara si popovídá s Kanem, popřeje mu hezké svátky a ať nečeká, a vplíží se do ponorky ruských mafiánů (mafiánů - nepřipomíná vám to něco?), kteří mají na artefakt taky laskominky. Tam ji ale chytí, oberou o zbraně a zavřou do kajuty… Lara ale najde (teď už s vaší pomocí) páčidlo a poměrně rychle se dostane ven. Páčidlo vám bude sloužit jako vražedná zbraň - mimochodem, už jste viděli, jak píšou v manuálu "tiché zlomení vazu" ? Vyzkoušejte si to…:)) Později budete plavat v oceánu v takovém příšerném, žlutém a Laře asi trochu volném skafandru, abyste se mohli dostat i se Spárem osudu do ponorky, ale tam vám ho jeden z mafiánů, Michajlov sebere a… no a za chvíli z něj nezbyde ani mastný flek… Pak budete pobíhat po potápějící se ponorce. Nakonec si popovídáte s druhým mafiánem, Jarofevem, ten vás pošle domů a nakonec sám vybuchne ve zničené ponorce.

A je zde třetí příběh. Odehrává se v době Lařiného mládí, tedy, nějakou dobu po jejím Von Croyovském dobrodružství, soudě podle toho, že už má svůj batůžek :)). Lara byla na venkově u Jeevese (to měl ještě více vlasů - a tmavších) a jeho manželky v Connusie, kde byly v tu dobu velké záplavy a vesničané odjížděli. Jeeves zjistil, že na jednom z blízkých ostrovů se lidé začali plašit, protože viděli nadpřirozené věci, a tak zavolal svého přítele Patricka Dunstana, aby to pomohl vyšetřit. Hlavně ať se to prý nedozví Lara! Otec Dunstan se rozhodl tomu přijít na kloub a odjel na loďce na ostrov, ale jaksi si nevšiml, že má na palubě jednoho pasažéra navíc… Lara se tedy, naprosto beze zbraní, ocitá na ostrově plném přízraků. Na svých cestách potkáte duchy, oběšence, který po vás bude chtít, ať mu najdete srdce… Po nějaké době najdete svou první zbraň = prak. Vašimi nepřáteli budou malí skřítci/zvířátka. Jinak celé tyto levely jsou opředlé tajemnem a občas vám bude naskakovat husí kůže. Vyzkoušíte si, jak Lara umí výmyk a bludičky vám posvítí na cestu. Spojíte se s Otcem Patrikem, kterému nečekaně působením kdovíjakých potvor zbělely vlasy, najdete kouzelný Bestiář a skoncujete se zakletým jezdcem, Vladimírem Kaletou - Verdiletem, který předtím Otce unesl. A třetí část hry je u konce.

Poslední vyprávění se točí kolem Irisu, o který se závodilo v TR4. Zabrala si ho totiž rodina Croyů a Lara ho chce získat. A tak v černém zlodějském oblečení a v černých brýlích stojí na střeše s rogalem a čeká na navigování svého přítele, amerického hackera Zipa. Tyto levely se odehrávají v USA (z několika kanceláří je vidět na Dvojčata). Jsou asi nejtěžšími z celé hry a nejakčnější. Bude vás jimi provázet Zip (vysílačkou). Bohužel máte jen jedinou zbraň, do dvou rukou a ještě k tomu nemáte nevyčerpatelné náboje. Hraje vám k tomu přímo nervozitu navozující hudbička, každou chvíli vás rozkrájí nějaký laser… Svým způsobem je to podobné na TR3 - Oblast 51. Některé nepřátele zničíte tím, že se k nim zezadu připlížíte a na obličej jim přiložíte chloroformem napuštěný hadřík. Nakonec se pobijete s chlapem, co znáte z titulní strany (jak na něj Lara skočí). Také si vyzkoušíte vystřelovací kotvu. Mezitím vás pronásleduje Croyovic rodina, jejich kumpáni na vás budou střílet z vrtulníku, ale nakonec se vám přece jenom podaří sebrat Iris a zdrhnout - uletět na rogalu.

A tak skončilo poslední vyprávění o Lařiných dobrodružstvích… Naši přátelé si připijí na její věčnou památku…

Mezitím Werner Von Croy, který zatím horečně kopal se svými egyptskými dělníky pod pyramidou, kde skončila Lara, objevil její batůžek - takže můžeme jásat!!! A i kdyby neobjevil nic - máme přece TR6, ne? :))

A teď si shrneme všechny plusy i mínusy. Je fakt, že Lara měla končit už TR4 - a pokud autoři neplánovali další pokračování, vypadalo by to jako pouhé ždímání peněz. Působí jako loučení s TR - ale proč, když po něm následují další? Je ale nutno dodat, že se s dílem asi dost potrápili. Grafika sice občas blbne (hlavně ta titulní strana, dělají se na ní skvrny a obraz místy zrní a háže divné stíny), ale prostředí je udělané pěkně a na principu TR4. Hudba je asi tak taky stejná jako v TR4 (ale TR4 má asi větší kouzlo :)) ). Je fajn, že nám tvůrci odhalili zase nějaká z tajemství ohledně Lařina života, ale způsob rozdělování hry na více různých částí občas člověka štve, protože si například vybudoval pěknou zásobu lékárniček a v dalším díle už ji zase nemá. Jinak - celá hra je plná hádanek a určitě stojí za to si ji zahrát. Je to poslední díl hry, ve kterém je Lara taková, jak jsme si na ni zvykli…

Odhalte dosud skrytá tajemství historie Lary Croft ve hře Tomb Raider Chronicles, posledním dobrodružství výpravné série Tomb Raider. Lara Croft zmizela v Egyptě - pravděpodobně je mrtvá. Její nejbližší se jednoho pošmourného, deštivého dne sešli na posledním rozloučení, aby uctili její památku. O něco později sedí všichni tiše ve studovně na panství Croftů a vzpomínají na minulá dobrodružství Lary, dobrodružství, která až dosud zůstávala utajena..
zdroj: kronika Tomb Raider

Lara Croft Tomb Raider: Underworld ´´recenze´´

7. března 2008 v 16:53 | A*o*D |  Lara Croft Tomb Raider Underworld

Lara neinformovaná

Vskutku, pustit se ve spojitosti s nově chystaným Tomb Raiderem do informační ofenzívy je úkol nadmíru nesnadný - alespoň co se skutečně schválených, sítem multikanálových ověřovacích aktivit filtrovaných skutečností týče. Vlastně jsou jen dvě. Tomb Raider bude, bude se jmenovat Underworld, byl odsunut na třetí čtvrtletí roku 2008 a vyjde pro PC, Xbox 360 a PS3. Takže vlastně tři. Čtyři! Pět, když se rozšoupneme a rovnou přihodíme tu o Crystal Dynamics coby vývojářích. Děkujme proto prozřetelnosti za americký videoherní časopis Play, známý doposud leda pro svou oblíbenou rubriku o nejprsatějších herních hrdinkách, který v prosinci nečekaně vypustil sadu zcela čerstvých informací. Přivřeme-li oči nad zpackaným titulkem o "prvním next-gen Tomb Raideru", dostává nová Lara ve stínu těchto skutečností velice zajímavé kontury.

Lara bloudící

Konec lineárním tunelům. Undeworld se blýskne "živým, bujným a rozlehlým interaktivním světem, který reaguje na každý podnět zvenčí". Mottem nového Tomb Raidera má být souboj "ženy a přírody" - Lara sama bude nyní nucena hledat cestu k cíli a často to bude právě ona cesta, co bude největší překážkou v dalším pokračování. Souboje s nepřáteli, z větší části nelidskými (rozuměj zvířecími), měly by ustoupit do pozadí exploraci a uvolnit cestu nástrahám interaktivního prostředí. Svou roli sehraje počasí, bahno, voda, viditelnost a další zdánlivě běžné faktory. Mokré plošiny budou klouzat, bahno pod nohama znesnadňovat odraz a hrozit pádem v nejméně vhodných okamžicích. Nikoliv řada roztroušených puzzlů - celá lokace bude jeden ohromný puzzle, který v pravý okamžik zapadne na své místo a otevře cestu dál! Lara se bude potit, padat, smýkat, to vše v rytmu zcela nového a podrobnějšího motion capturingu. Pedanti na čistoskvoucí prádlo jistě ocení možnost Laru zašpinit a následně "vyčistit" pod proudem vody, případně tolik skloňovanou možnost pokleknout do bláta a zašpinit si koleno. Těžko říct k čemu je to dobré, podle reakcí obce odborné je to však krok přinejmenším revoluční a zaslouží zvěčnit. Nuže tak činíme. Virtuální kolena už nikdy nebudou jako dřív.

Lara zručná

Využije všechno, co není přikováno k zemi (větve pro páčení balvanů nebo dlabání do skalních masívů), zastřelí všechno, co není na seznamu ohrožených druhů. Nově také během šplhání a ručkování, což, jak známo, bylo dříve nemyslitelné. Naučí se dokonce zbrusu novým chvatům pro souboje tváří v tvář případně tváří v dráp (v kontaktním boji opět využije předměty "každodenní potřeby"). Potěší také zmínka o neměnnosti prostředí - vše, co Lara poškodí, přemístí, zastřelí a pohodí, zůstane na svém místě a v nouzi největší poslouží jako orientační bod. Zcela nově má být vyřešen problém s Lařiným uzdravováním, staré známé velké a malé lékárničky podle všeho z Underworldu zmizí a uvolní cestu… nevíme čemu. Třeba se Crystal Dynamics inspirují u maskulinně konkurenčního uncharted. Nerouhejme se však předčasně.

Lara mystická

Co se Lařina (příběhového) pozadí týče, je nutné odhodit všechny zábrany a pustit se po hlavě do lázně plné spekulací nejhrubšího zrna. Poměrně jasné je zatím jedno: Underworld - alespoň časově - naváže na události v Legend. Zde končí civilizace oficiálních informací a začíná džungle fabulací. Ta zatím nejzmiňovanější se týká Mayského kalendáře a otevřené cesty do mayského podsvětí (Underworld, huh!) a vychází z prostého faktu, že se většina hry odehraje někde v odlehlých končinách jižního Mexika. A tam žili Mayové. A ti měli kalendář a podsvětí měli a vůbec se chovali dost podezřele, tihleti indiáni. Nebo spíš nativní Američané. Každopádně my vás varovali. No a abychom ten závěr pod nánosem spekulací pohřbili úplně, zmíníme ještě jednu maličkost. Totiž engine. Eric Lindstrom (mimochodem, kdysi šéf vývojář výtečné střílečky Solar Eclipse pro 3DO) utrousil dvě tři slova o nadstandardním stínování a "hybridních dynamických světelných efektech", díky kterým bude mokrá Lara vypadat jako mokrá Lara a déšť jako déšť, což se prý doposud žádné hře nepodařilo. Tvrzení o "nadstandardním a opravdu next-generačním" grafickém zpracování dalo vzniknout odvážné teorii o existenci dosud neznámého a zbrusu nově vyvíjeného interního enginu. A to už je snad vážně všechno.
zdroj: hrej.cz

Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft demo

7. března 2008 v 0:10 | A*o*D |  Lara Croft Tomb Raider dema
Today sem už o tomhle díle psal tak se podíwejte o dwa články dolú=-)

Tomb Raider IV: The Last Revelation

6. března 2008 v 23:52 | A*o*D |  Lara Croft Tomb Raider dema
lidičkýý tady máte demo TR IV, podle mě nejlepší díl sérii...aspoň dle mě... tak si ho stahnete a zahrajte nema mots neco kolem 12 mega

Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft screeny a múj názor

6. března 2008 v 19:42 | A*o*D |  Tomb Raider III adventures of Lara Croft
Třetí pokračowání weleúspěšné hry se oprawdu wywedlo. Lara je tu we welmi dobré formě a má welice rozsáhlí arzenál zbraní, projedete se na nejrúznějších proztředcích. Ae je tu i mnoho prwkú u kerých se pořádně zapotíte;) ae konec koncú tohle na TR milujeme. a nwíc w tak krásných a mnohdy strašidelných lokací je fakt labúžo drtit ty monstra a postatních protiwníkú a krwelačných zwířat prostě sqělééééé
posuďte sami propracowané a pestré=-)

Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft

6. března 2008 v 19:23 | A*o*D |  Tomb Raider III adventures of Lara Croft
Před milionem let, v ještě sněhem a ledem nepokrytém území Antarktidy dopadá meteorit obřích rozměrů a na jeho místě vzniká rozměrný kráter, který později objevují Polynézané a s vidinou nadpřirozena se modlí k božstvu tohoto kráteru.
Další pokolení těchto , již v zamrzlých oblastech, Polynézanů se však s tohoto místa , díky dalším neočekávaným katastrofám ubírá pryč ,do jiných teplejších částí světa.
O místo kráteru se začíná zajímat výzkumná instituce RX Tech, která odkrývá v místech kráteru tělesné pozůstatky námořníků lodě Beagle, na kterém se plavil Karel Darwin. Při průzkumech kráteru nacházejí výzkumníci z RX Tech také deník jednoho z námořníků zmíněné lodi a hledání pokračuje v jiných oblastech glóbu, a to v Indii, kde shodou okolností pátrá taktéž naše archeoložka po legendárním artefaktu - totemu Infada, o kterém se tvrdí, že má velkou sílu a celé věky byl tento artefakt vyznáván jako božský symbol. Teprve během nějaké doby naše archeoložka zjišťuje další střípky rozmotávající se záhady a jde vstříc dalšímu dobrodružství...